Swastyki

Kurwa, mirasy, co ja wczoraj odjebałem to ja nawet nie.
siedź rano na kiblu i sraj gównem z dupy do kibla
obok kibla leżą krzyżówki starej i długopis
weź długopis i zacznij rysować sobie po brzuchu
jakieś gwiazdy dawida, swastyki 14/88, jp2gmd i inne gówna
podetrzyj się
zapomnij o tej sytuacji
po południu idź na wizytę do lekarza
każe ci się rozebrać, żeby cię przebadać stetoskopem
oczom lekarki (około 30lvl, dobra suka) ukazuje się prawda o papieżu, szereg swastyk i gwiazd dawida, uwielbienia adolfa hitlera
okurwacosiętu_odjebało.jpg
nie wiedz co powiedzieć
wyjąkaj: hehe u dziewczyny dzisiaj spałem i tak się bawiliśmy
i zapomniałem się umyć rano
lekarka patrzy na ciebie jak na debila
umrzyj w środku

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mokebe

Pasta o ruchaniu

Pasta o kocie