Urolog

1. Lvl 24, rutynowa wizyta u urologa
2. Niewiele starszy doktor Bartek to niezły śmieszek, więc po przyjściu zbijacie piątkę i wchodzisz do pokoju badań.
3. Lekarz zostaje za drzwiami, a zza parawanu wychodzi długowłosa niewiasta, gorąca jak oświęcimski piec w '44.
5. - No hej Anon, jestem Sandra. Mam praktyki u Bartosza, więc dzisiaj to ja przeprowadzę badanie.
6. - Czy w związku z zaistniałymi zmianami przewidziane są jakieś bonusy? 
7. - Hehe ściągaj spodnie i bez żartów.
8. Małe macanko jajec jej delikatną rączką owocuje solidnym bonerem, 10 w skali twardości Mohsa.
9. No no, mamy tu spory problem :3 Czegoś takiego jeszcze nie widziałam.
10. Uznaj to jako komplement, podciągasz pantalony i szykujesz się do wyjścia.
11. - Zaczekaj Anon.. Masz skierowanie na usg, z tyłu zapisałam swój numer. Zadzwoń w piątek po południu.
12. O mój jeżu, zanosi się na #wygryw?
13. Idziesz na usg. Po wszystkim dostajesz kopertę - w środku za przeproszeniem xuya widać. Dzwonisz do Sandry :3
15. - No cześć, mam wyniki. co teraz?' :3
16. - Muszę zostać do wieczora w pracy, bo mamy dzisiaj wielu pacjentów. Może wpadnij do mnie około 20 - ul. Lecha Wałęsy 21/37.
17. - Okok, będę na pewno.
18. Loszka chyba podjarana, skoro po jednym kontakcie zaprasza wieczorkiem na chatę, ale cóż - zaprezentowałeś się od tej dobrej strony. XD
19. Podbijasz pod blok, dzwonisz. Sandra otwiera, z miejsca pyta czy coś dla niej masz.
20. Wyciągasz czekoladki, dziewczę patrzy pytająco. Wtem przypominasz sobie o wynikach i szybciutko je wręczasz.
21. Tak jak myślałam, masz raka jąder w zaawansowanym stadium. Został Ci ~miesiąc życia.
22. Ze łzami w oczach wypowiadasz: Skoro wieści z Twych ust rujnują mi życie, to może te same usta będą w stanie osłodzić mi ostatnie chwile?
23. Hmm.. W sumie jesteś pierwszym pacjentem któremu wydałam wyrok. Ściągaj spodnie i bez żartów :3
25. Z miejsca bierze się do dzieła, profesjonalistka w każdym calu ᶘᵒᴥᵒᶅ
26. - Skoro doszliśmy do tego momentu to daj mi jeszcze włożyć #pdk
26. Seksy życia/10, wieczorami przychodź do Sandry przez miesiąc, drugi itd.
27. Po pół roku zabaw loszka pyta dlaczego nie zdychasz, chociaż w sumie jesteś fajny miś.. Lepiej żyj XD
28. Wszystko to zasługa Bartusia, z którym zawsze podmieniacie wyniki w celu kpin i generowania losowych zdarzeń (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mokebe

Pasta o ruchaniu

Pasta o kocie